Saturday, January 17, 2009

harapan

mlm tadi pkey amek aku kt puncak..nak g tgk wayang..
aku ok je la..sbb mak aku pom mmg nak blk uma..so pkey bley anta skaii..
tempat biase..
of coz la the curve nun..
da sampai..pastu wyg cite x best plak..terlambat suda..
then cancel tgk wayang g karo..
karaoke jamban je..
siot ah..da la byk lagu xde..
mlm tu aku nk nyanyi xsedap plak..
sebab suare lari mkn popcorn.adoi..
da x best da..
pastu aku tatau da nak nyanyi lagu pe..
aku pilih la lagu " harapan by fazli zainal "
tah camane,,
aku bley plak bwk lagu tu..
flow dye pom ok je..
tym aku nyanyi tu..
pkey pluk aku n suruh aku cool..
chillex..
tayah igt sgt bende lalu..

Tidak kesampaian cinta kita
Ku bawa harapan ku pendam rahsia
Ku di kejauhan mendoakan
Agar kau bahagia tiada lagi duka


touching gyle aku tym part chorus tu..
ahuhuh..
pastu bley plak ijat ajak aku g audition AF..
ahahhaa..
x dapat la..
ahad ni aku de game doi...



1 comment:

reez said...

hais
untuk lalalal
ke ni?