Tuesday, December 23, 2008

2nd Combat VC Exclusive

video

From Left : Wanfie , Lead , Za'a

Video nih adalah assignment seniors aku mase aku sem 2 kt UiTM..aku dengan secara langsung nye pon terjebak la skali dalam pembikinan video ni..saje je nak tunjuk kat bloggers sume hasil daripada bdk² TEKA nih..semalam sembang² pasal film teringat pule kt VC nih..hihi..aku juga merupakan crew n talent dalam VC nih..sakit ouh..byk kenangan masa the making VC nih..tym 1st day shooting je..sume talent sakit prot..haha...wanfie , lead n me..sume sbb breakfast la nih..mkn hot dog taun ble tah..pnat mmg pnat la en..jadi talent lg pnat..ade yg salah landing la..ade yg salah lompat la..aku la yg byk salah..ahuhu..VC ni dibuat dlm mase 3 hari je..ok la..walaupun stunts dlm VC ni x mantap..tp kitorg berjaya gak buat..ahuhu..kesan daripada VC nih Wanfie patah tangan , Lead paru² berlubang tapi aku je yg xde pape..kebal babe..haha..xde la..ade la..tym kitorg cari lokasi..saje² test lompat² tangan aku termasuk paku..darah byk kuar..cool gyle..haa..mane tak nye..producer bagi kitorg 2 lapis je tilam..mane cukup..banyak kitorg jatuh mmg bukan atas tilam la..lokasi kitorg nih sume kitorg buat kt stadium shah alam nun..tempat fakulti lame kitorg..best la lelebih lg tym kitorg mosh ramai² skali ngan 2nd combat nye fans tgk da mcm yayasan johor pon ade..haha....lepak ngan team 2nd combat lagi..diorg ni vegetarian..tapi badan sume besar²..haha..pasni sem baru nih..tiba la pule giliran batch aku untuk buat VC..artis..?kitorg tatau lagi nk pilih sape..hope kitog dpt buat yang terbaik la..wish we luck guys..



Testing lompat kete nih..igt senang ke..byk kali gak la buat silap..haha..
kene practice dulu sblom lompat..



ni shot yg x jadi..
tgk tilam tu ade 2 je..da la nipis..
mane x patah² tulang kitorg..



Smart x stage yg kitorg design khas untuk VC nih....
straight x!!
tgh mosh tym nih..scene kitorg da abes en..
hardcore tym..


Pic kenangan ngan team 2nd combat n team production yg bekerjesame..

2 comments:

dfann.-heartcore said...

haha
tak blh blah
u rupenye telibat gak dlm video clip ni haa=)
pas ni tgu kedatangan video clip dari restraint yer=)

The way i are said...

hee..
i talent tau dlm vc nih..
urm..
u ade kne mengane ngan restraint ke..?
hee..