Friday, November 07, 2008

Story oF A Player.

Story of a player...
Whose the player..?
U decide it..
Lelaki u..sume same je..



Za'a : Da la..kite kawan en..tamau la gado² ni..

Gadis : Da la..Laki sume same je..mls la nk kwn..

Za'a : mengape..?

Gadis : Da la..pasni org da x kacau dye da..hope korg happy..


Mengape hah..?
Betul ke lelaki sume same je..?
Mengape statement tu ditujukan kepada aku..
I can't accept that words..
Knape girls x dapat trime hakikat..
Aku nak KAWAN je..
x lebih dari tu..
Knape mende nih jadi kat aku..
Damn..!!
Kawan pom ape salahnye..
x salah en kawan..
Knape harus buang num aku..
Knape haru buang pic aku..
ouh ya..
Salah satu cara tuk MELUPAKANKU..
Bukan jual mahal..
Bukan x mau..
Soal hati..
Jangan ikut kata hati..
kite yang decide..
Ape yang kite nak..
Baru hati menerima dan redha..
Jangan ikutkan HATI..
Knape nak samekan aku dengan lelaki yang menyakitkan hati kau..
Hey..
C'mon la girl..
Jangan jadi hamba hati..
Jangan mengharap pada sesuatu yang x pasti..
Selagi mampu tunggu..
Selagi mampu mengharap..
im not that kind of man..
aku x mampu nak mengharap da..
Karma tu sakit..
Tu sbb i juz wanna be ur fren..
juz KAWAN je..
aku da trime da sume nye..


" Ku simpan semua sebak di dada "
" biarku yang terluka "
" pernahkah kau mengerti caraku memujukmu "
" pernahkah kau mengerti caraku menyintaimu "

Aku tak kesah orang cakap aku dipermainkan ke..
diperBODOHkan ke..
asalkan..
bukan aku yang MEMAINKAN perasaan orang..
serik babe jadi player..
u yang decide...
i juz follow je..
engkau yang meminta..
heh..
Hope..
U wish..
We're done..!





hey u..
love u too :)..
not her ok..
but juz u..

No comments: