Tuesday, November 04, 2008

Kata - kata mereka..

" Weyyh korg ( rakan² )..
aku da ade gf a.k.a chenta hatikuh.. "

I always wanted to say like that..
But..
im sure they'll says..


  1. " ( Shock ) Weyh orang kampung..zaa da ade awek..haha.. "
  2. " awek ke skandal..ahuhu..?? "
  3. " Gadis malang mane ta stick ngan kau nih..haih.. "
  4. " Perempuan tu bute ke ape.. "
  5. " Haha..kau reti ke nak setia n kau reti ke nk couple² nih..? "
  6. " brape lame tah en bley bertahan nih.. "
  7. " aku rase girl ni mesti curang ngan kau.. "
  8. " Great..who's the bitch..?hehe.. "
  9. " Kau kan gay..sian gadis tu.. "
  10. " Sure eyh gadis..bukan laki or shemale or wutsoeva yang kekeliruan gender.."
Damn u guys..korg igt aku ni ape..
pape ta..
sedih aku..
u guys sak..!!
lantak la..
aku ta kesah korg nak ckp pe..
tp en ade gak la yang ske..


  1. " Hope u guys happy together :) "
  2. " Yea..akhirnya kau da ade chenta..gud luck for u guys.."
  3. " Weyh..aku bangga dengan kau..akhirnya kau belajar erti setia.."
  4. " Bile nak knalkan ngan kitorg weyh.. "
  5. " Gyle cun weyh gf kau.. "
  6. " Akhirnya kau buktikan kau bukan gay.. "
  7. " Ca'a aku da ade gf..ta sabarnye aku nak jumpe gf kau.."
  8. " Pasni kau knalkan aku ngan kwn dye plak..aku nak ayat.haha.."
  9. " Nok..i harap u happy ngan gadis tu..ouh..x kuase nyah.."
  10. " foreva together.."
  11. " korg nih cute couple lorh..jealous aku.."
tambahan
  1. " U..siot ah u curang dengan i.."
  2. " U...u ckp i gf u..vavi u "
  3. " Sampai hati u tinggalkan i..zaa...u kejam..!"
  4. " U..jangan tinggalkan i..i xley lepaskan u.. "
  5. " Jaa..i hope we still can stick together..I'll neva forget u.."
  6. " i sanggup dimadukan dengan sesiape pom untuk bersame dengan u.."
  7. " Ouh..Ja'a kuh..u da ade gf ke..sedih i tau..auww.."
  8. " u.. i da anggap u cam bf i da..wuwu.."
  9. " Jaa..org nak kte rapat macam dulu..i'hv made a wrong decision.."

Hihi..syok x..?Actually..i neva hv a gf..juz monyet jep..yela..zaman skola en..tu pom 2 - 3 org je..korg sume monyet lg time tuh..ahuhuhu..im still searching for true love..haih..mane dikau chenta kuh..?Thx to my frens..im so happy i hv u guys..eventho u guys r saks..!but..im sak too like u guys..ok..hihi..Korg la kawan sejati kuh..yang memahami dan membelanja ku..hehe..urm..sorry la rakan²..aku x reti la nak menunggu - nunggu dan mengharap pada bende yang ta pasti nih..aku ni jenis yang mencari ok dan juga pencinta wanita (ouh)..hihi..dialog² di atas sumenye benar² belaka..hihi..tapi dialog tambahan tu saje je tambah²..bajet player ah kunun..ahuhuhu...ouh ya..tidak lupe juga dengan dialog² org yang kekeliruan gender tuh..tipu je..i x knal diorg sume tu nok..x kuase nyah..ok..hihi..ouh ya..im not gay ok..diorg sume saje je tu..jealous ah..xley tgk i seksi sket....ahuhuhuhuhu...u guys mmg best n gyle n also sak..!Love u guys..

1 comment:

diana said...

hahahaha,,
dis p0st waz s0 damn funny.
ta ley blah bt0l wit ur w0rds tuh sume,,
but i really enj0y reading it. xD