Monday, November 03, 2008

More stories from my exhibition.


1st time i freak out when i saw my face in this pic..
UNDESCRIBEABLE!
Its so...
err...
dunno ah..
I got this picta from my fren..
He snap this picta in ours exhibition last Oct..
always forgot bout this picta..
&& i hv more pictas..
check it out..


With Mangges my bestie in puncak..I hv feeling on her..
hehe joke² . we're juz fren..bestfren..
ouh ya..semut tu is my picta k.

That one is my picta too..yang perspectif tu..
ade macik tu ckp pic tu cantik mcm winter sonata pic tu..
ceh..tapi ta bli pom..kecow² je lebih..thx macik..


Our lovely lecturer..Prof.Madya.Rusdi Kubon.
tgh berucap tu..
aku dengan Man bajet denga je..
Thx to our prof bcoz of ur lessons..
wish ur miang hilang la next sem..
ahuhuhu...

We're not Hujan..we're not ' taufan ' xp ..
but we're Kubon's Army..
ahahhaa..
vavi gay pic nih..3 serangkai..
from d back - za'a , bu youth & chunk cool - ( ceh..name tanak gempak je diorg nih )
actually ktorg mmg rapat camni..
hehe..
frenship doh..
tgh xde keje ah time nih..
kacau org jep..


Dunno wut im doing..1st day in my exhbition..
da jadi gyle..
time ni sedih bcoz pictas i x dpt gantung sbb kakak tu lah salah print..
mengong kakak tuh..ta reti buat keje..

Malas nk letak pic byk²..
The end of ours exhibition..
Sangat syok + sedih + tired time nih..
kitorg hug ramai² sambil mendengar lagu Standing In The Eyes of The World
by Balqis..kwn kami..
we're not juz from screen art..
but but we're also from the theaters group..
we always support each others..
This is F.A.C.T
Faculty oF Artictic & Creative Technology.
Mekacih..


No comments: