Sunday, May 24, 2009

How jambus i are

Haritu aku txt dgn mok..
lame da tak jd gay txt ngan dye..
ahahha..
byk weyh aku txt ngan dye..
bff aku tuh..
dulu mok gmok tp skang da kurus da..
dulu bley la panggil mok..
skang tak ley da..
kne panggil mok jambu..
aku da lame da tak lepak ngan mok..
sbb mok pon study skang nih..
cam biase ah..
sembang² pasal bisnes dan paling penting pasal gadis..
hehehe..
mok ckp..

Mok : takkan la kau single lg kot..
Jaa : haah tak caye pule..bukan ade orang minat kat aku en..
Mok : haa..kau kan ramai skandal..pe cer sume..?
Jaa : Weyh..skang aku da tak panggil skandal da..tak baik dowh..aku anggap sume kwn baik aku..hee..skang aku cari cinta sejati je..
Mok : haha..biar betul..?waa..jaa jambu da kembali..ni la jaa yg aku kenal..jaa baru kan kaki ****..C_ty camne..?

sape C_ty tu..?
biarla rahsia..hehehe
nnt sy post blog about C_ty - Katalog menantu..
wawawa..
ape motif aku cite mende nih..?
sukati aku la en..
blog aku..
hee..
i juz wanna show to u guys..
how do Jaa Jambu look..
agaggaga..


1.
Bajet skema

Hahaha..zaman nih pepoyo je bwk buku kimia , bio n sume² buku G9..
heee...Sains Stream la katekan..
lepastu lepak tym rehat g bli mkn sambil hold buku tu pastu g usha² gadis..
buku tu bukan bace pon..ahuhu...pastu pg mencapap ngan buku² tu kulu kilir..
tym ni exam spm kimia..



2. Poyo² Macho

Yang ni lepas spm da..tym nih keje kt Clubhouse sri damn..
keje as bdk jage gym..hahah...pastu bajet mcm gym instuctor..
pegi sane nek moto ex5 je..tp pakai mcm nek superbike..hahah
nak buat cane en..baju tu byk selamatkan bodyku dari calar xcident..
tym ni da tutup gym nk pulang da..



3.
Budak Jambu

Ni tym keje..haha..muke abes jambu je..
yela..ramai plak gadis² work out kt cni en..so..
penampilan kene jage..keje kene rajin..
wawawa...kekadang tak jage pon counter tu..
pegi work out skali ngan gadis² tu..
haha..dgr radio pon hits.fm..era ke hot.fm ke tak men ah..
hehew...



4. Im virgin

Hahha..baju ni aku suke pakai..haih..mane ta pegi baju nih..
rindu dowh..statement dye sume org tak caye..
yess..im virgin..tu sbb la aku pakai..
haha..igt muke cam aku ni not virgin ke..?wawawa..
Pic ni pna letak kt ms kot dulu..tgk pic pon da tau da..
pic muke bajet ms je...hehew..



p/s :

memancing dengan ayah kurasa gembira
pulang sebelum hujan
mak kata kami ada kawan
namanya scod emulsion

Go fishing wit my dad i feel so lucky
go back home before the rain
mama said we have a fren
and its name is
scod emulsion


rindu zaman jambu..selalu nyanyi lagu nih..
ahahha...


4 comments:

reez said...

at times when we look back at our teenhood, we would miss all the silly things we did as these were the things that made us happy and shaped who we are today.dah besar xleyh nak silly selalu nanti dikata tidak matang atau poyo.


p/s:mesti ramai tertipu dengan buku tu ingat ko pandai padahal ko lembab.

Azhar Rakus ♥ said...

reez babi..
hahha...

juz be ourselves..
kau pun mmg silly pon..
hahah..


p/s :

aku mmg lembab..

Maganda Si Intan said...

siapakah gerangan gadis CT itu hmm? i wonder. :O

Azhar Rakus ♥ said...

CT is coming..