Tuesday, April 28, 2009

Aku rindu

3 a.m.

Azhar : *** kau ade bijik x..?
*** : kau ni knape..?
Azhar : kau de x..?
*** : untuk kau xde..kitorg tanak bagi kau..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku pna terbace keratan akhbar..
remaja² skarang suke mengambil bende² tersebut untuk menghadapi stress dan gangguan perasaan..
hurm..
aku pna gak tanye membe² aku..
diorg ckp bende² tu buat diorg feel high n happy n fun..
aku pun nak happy n fun..


conversation tu tym aku tgh depressed..
peluang ade dpan mata..
tp aku xley buat pape sbb si dia..
so.
aku mintak la kt membe aku.
dye tanak bagi..
diorg sume tanak bagi..
aku pun tarik ah muke..
pastu diorg buat bodo je.
cis.
x menjadi plak trick aku..
then sume da tdo..
tggl aku sorg je yg xley tdo..
tatau nk buat pe..
aku amek kerusi bulat dan pegi ke peti ais..
aku bukak peti ais dan duduk dpan peti ais tu..
aku duduk n hisap rokok..
banyak juge...
then aku nampak 1 can susu pekat..
aku pg amek mangkuk n tuang susu pekat tu dalam mangkuk sampai susu pekat tu tggl suku je..
pastu..
dpan peti ais tu aku minum susu pekat dlm mangkuk tu sampai habis..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Semalam pukul 3 pagi aku g umah kawan sampai mati aku - Jinggo -
lame da aku tak jumpe dye..
rumah dekat je..
aku jumpe jinggo..
aku peluk dye..
rase lega~
aku tanye dye nape da tak lepak kedai aku tman bapak aku.
dye ckp sbb aku n mok tade..

* im so sory jinggo..
aku x balik jenguk kau kt cni..
aku saje sebokkan diri kt puncak nun..
aku pon ade probs juge..
sory tinggalkan kau..


jinggo da lain..
dye ckp dye da tade perasaan kt girls..
tp dye bukan gay..
dye ckp dye tak percaye girls da..

Ja'a : yela..kau x sunyi ke..?
Jinggo : hati je sunyi..membe² kan ade..
Ja'a : mmg la..tp hati tetap sunyi dan lonely..
Jinggo : buat pe kau nk g lonely dok sorg²..g la lepak ngan membe²..kedoi²..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------



xoxo

No comments: