Tuesday, December 16, 2008

No One

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try try to divide something so real
So till the end of time I'm telling you there ain't no one

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you

oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh

no one..
haha..
last song that stick in my mind till now..
oh² tu terlebih pule..hee..
sory la akak..im really sory..i bukan tanak dance ngan u..but im so fucking tired..no mood sgt..
i kno..u juz wanna cheers me up...but..she's still playin around in my mind..
btw..nice party we have..i really² enjoyed wit u besides me..
akak mmg geylong abis mlm tadi..akak prasan tak india tu..?
haha..sokay ah akak...
hope dpt jumpe akak lg..
itu pon if En.Batak nak invite sy bersama la kak..
ohh...sy tatau pe name akak..
haha..


Pokok : Baby where u got ur body from..tell me where u got ur body from 3x..

Tommy : i got from my mama 3x..



haha..
thx tommy..aku xkan lupekan kau..lepak ngan kau mmg syok..
kau jela dance partner aku yg memahami..
kte mmg such a gay babi tym party tu..
mmg aku nk jadi gay malam tu..
sory la u guys..aku bukan bapak ayam..
yang penting..korg happy n puashati..
nn malam tu sume..
ALL OUT~
bajet exam je..haha..
aku xley lupe apai shuffle...haha..pecah prot aku..


pkey..sory kay..
lucky kau dpt masuk..
1st tym kte r&b bersama..asyik mosh je en..sakit je...
nnt kau muntah plak..haha..
seb baik kau x muntah mlm td..
btw..
u r still my gay partner syg..
ahuhuhu..
sian si puya x dpt ikot..
baru nk release tension bout candle lite dinner..
haha..
dun worry la puya..
any guys yg kne suprise mcm tu..
mesti rase disayang , dihargai && dicinta..
mmg la sume org sanggup buat pe je untuk dptkan sumthing..
but..jgn la bagi sumenye ok..
love u puya..nnt de mase we dance together²


Dj Glenn
nape u x spin mlm tu syg..
haih..pnat gua dtg nak usha lu babe..
tp lu lpak tepi je..
btw..
nice anniversary party..
Happy Birthday to Barcelona..
Shweet 1 year..
haha..

Fath , buyut , lan , din , marina , nita , fana , mira n ackie
aku rindu korg weyh
im totally need u guys
wish sgt korg ade skali mlm td

1 comment:

Anonymous said...

huu..
aku neves gler memikir kan psl mlm tu nnti..
h0pefully ape yg aku rancangkn mjadi..
and i h0pe so e would b mine..
tanx ja'a..
aku thayunk kamo0 jugak..
muahhh..