Wednesday, November 12, 2008

Mr.Botak

warghh..!!!!!!!!!
ngak boleh tido sih..
suda siang in...
adoiyih..
busan..!!

teringat plak kat Mr.Botak ( daddy ku syg )..haha..time botak
mude² dye panas baran gyle && also gyle hahaha...rindu pule kt Mr.Botak..lame ta gado ngan daddy kuh nih..


ayat² yang slalu botak gne bile da marah
..

  1. Cilake kau..binatang ( ble terpukul botak or tersepak dye time dye tido )
  2. Makan sume jadi taik ( ble buat salah sket..ha..)
  3. Kepale ato' kau ( ble orang deny pe dye ckp..)
  4. kang aku jack kpale kau kang ( ble buat salah juge )
  5. kang aku sepak kang hapah pom tak dapat ( ble buat bising melampau )
  6. ni..ni..( ini , ini ) kang aku bangung kang ( buat bising time tido )
  7. bodoh ke kau..makan sume jadi taik ( ble dye tgh panas )
  8. aku pijak kang kluar taik..( adik aku slalu kne )
  9. sekali aku lesing hapah tak dapat ( ble rase nk pukul org )
  10. ni malaun ..malaun ( bagi warning dari jauh )
  11. kang aku kate kau bodoh kang kau marah..pelik aku ( perli )
  12. mentekedarah aku bagi tu pom ta bley buat ( bile gagal membuat sesuatu )
  13. kecik² tanak mampus da besar nyusahkan orang..( sound anak org )
  14. kau nak kne pelempang jepun ke ( amaran kali terakhir )
Bile kawan datang cari my sibs kt umah

Mangsa : Cik..ja'a ade umah..

Botak reply
  1. ja'a xde..ni hah bapak jaa..apehal..
  2. ade ape nak cari anak aku ni..kau xde orang lain ke..?
  3. kau nak ape jebon..?
  4. Haa....!!!!( name famous di umah )ni ade jebon cari kau..
  5. kau nak kaur mane hah..balik..
  6. ja'a da mampos.. ( gurau je nih..berani daddy kuh ckp camni..)
  7. jebon..kau mai cni jap tolong aku..( tak pasal² kne panggil..haha)
  8. ouh..menantu aku dtg..jap..(ble kwn² girl alip dtg..)

hihi..time kecik dulu takut gyle ah..skang nih..bile igt² balik mende nih sume cam lawak je..hahaha..kekdg kitorg gelak ble botak cakap camtu..sayang kt botak..i wanna be like him..ramai kawan..slalu tolong kawan dye..kawan dye slalu tolong dye gak..orang lama..bekerja keras..pukul(ajar) anak²..fighter..friendly..politic..ske kacau anak dara org ( gurau )..pandai berniaga..kuat sentiasa dan jiwa sentiasa muda..hehe..

Nasihat² dan ayat² yang takkan dilupakan foreva..

  • mak bapak ta pernah menyusahkan anak² , anak² je yang menyusahkan mak bapak
  • aku tak de duit nih ( keje kami abiskan duit botak je )
  • aku ucap tahniah ah ( time pmr aritu..gud result )
  • kau da besar , pandai la kau fikir sendiri mane baik buruk
  • kau nak hisap rokok ke aku tak kesah , jangan kau isap dadah da..
  • anak² kte paling jahat pom isap rokok je( sembang ngan geng dye..kantoi anak org tuh..haha..)
  • jage diri baik² blaja elok²
  • kau blagak anak orang kaye..x sedar mak bapak kau nih susah( 1st bro slalu kne..wakakaka)
  • anak laki nih senang time kecik je susah..
  • klu dye kantoi main ngan anak orang , sendiri tanggung ah da besar..jgn cari aku..
  • pijak kang kuar taik..
  • kau nih sombong ah..
  • kau da makan blom..pegi makan..
  • aku x kesah kau nak bawak pompuan ke..janji kau pandai jage dye..
  • kau kawin , sukati kau la nk main ngan janda mane ke..tp kau jgn cerai bini 1st kau..susah idup kau..
  • kau da senang jangan lupe mak bapak kau..
Warghhh...rindu babah..jaha nak balik..nak masak bege..nak tolong babah..i'll help u no matter wut bah..hutang sume orang settle nanti..nanti la k..ptptn ni pom x terbayar lagi..wakakaka..sayang babah..muahhhxxx..hug + kisses..

Botak dalam gamba mesti x senyum nye..

1 comment:

milkyluna said...

bapak kite satu kepale..
ahha :D