Wednesday, November 12, 2008

Duka lara gembira

Hee...
sangat best malam ni..
sbb dpt spend tym ngan kwn² n dance² ngan diorg..
tp malam ni sume tak all out..
sebab tempat tu bosan n ta ramai kwn yang hadir..
walau pape pom korg mmg best.
pasni da ta dpt jumpe korg da..
jumat ni last paper en..
pastu korg sume da blk umah masing² da..
will mish u guys lorr..
hu..walau pape pom korg da happykan aku malam nih.
korg sume da ade girls masing²..
tggl aku je yg still single..
thx sbb offer aku kwn² girls korg.
tp sory la guys sbb aku x accept..
bukan jual mahal..
aku nk try focus pada 1 girl je..
tanak ramai²..
aku da ade pilihan da..
walau lame mane pom i'll wait for her..
entahla..
still usha² , she's dangerous...
hihi..
baru² ni tdo asyik mimpi dye je..
mimpi indah dan juga mimpi ngeri..
sgt seronok dengan dye even dalam mimpi..
dalam mimpi pom dye still gyle..
haha..
tiap hari klu aku top up mesti aku call dye..
tatau nape..
n tiap hari klu kedit aku nk abis..
aku pom mesti call dye..
dlm minggu ni rajin gyle la aku call dye..
malam tadi syok gyle sembang ngan dye..
kredit tinggal sikit je..
tapi rase cam lame gyle malam tu sembang ngan dye..
walaupom tahpahapetah dye merepek ngan aku..
cam tanak je berenti cakap ngan dye..
tp kredit kuh ta mengizinkan..
huhu..
nak je rompak top up byk² kat 7/11 sebelah mamak tu..
pasni da ta dapat nk call dye da..
kedit suda abis..
huui...
walau pape pom..
mmg fun malam nih..
thx kwn² sbb bersama dengan aku tym aku perlukan korg..
n thx to u too la nyet..
aku mmg enjoy malam nih...
da lame da kte ta pegi dance ramai² en..
puas , syok & gembira..
aku harap kte still camni sampai kte grad k guys..
study study juga..
enjoy enjoy juga..
syg korg la guys..
ahuhuhu..

No comments: