Sunday, May 17, 2009

Bitter Farewell

Sejak menetap bersama teman² di s.alam , aku rajin membaca ;
hobi aku masa sissy yang telah lama aku lupakan..
aku hanya mampu memberi keikhlasan dan kejujuran saja pada mereka..
saat indah , sukar , gembira dan duka kami kongsi bersama..
sejak duduk rumah tu pun , aku rajin menulis..
minda dikerah dan ditajamkan untuk persediaan masa hadapan..
pengorbanan pada masa ini amat diperlukan..

" Bila tiba waktunya , kita akan buktikan siapa kita "

ayat yang sering diungkaps kerna hati tidak mampu menahan hasad² kamu..
masa memaksa kami untuk selalu merencana..
cakap banyak pun sia²..
nantikan waktunya..

- Musick of you , me , friends n them -

* come back to me
give me all your misery
this bitter farewell
will lead me to fatal tragedy


Ouh you , yes you
i saw you under a tree ,
holding an umbrella ,
wearing purple kebaya ,
that night was soooo gloomy..

sangat suram seperti kamu ,
mengapa kamu bersedih ?
kala malam mahu hujan ,
tetapi bintang masih berkelipan ,
walau tanpa ditemani bulan..

i went closer to you ,
you stared at me ,
i looked at you ,
but , beneath your eyes..


**the time that i've waitin for hanya mimpi
u r so beautiful that night~~




1 comment:

Anonymous said...

sodih den. selamat cuti=)