Saturday, September 26, 2009

i am a boyman

Sy keliru..
ramai kwn sy ckp..
sy hanya bleh jadi teman kwn special saja..
bawah sket dari taraf boyfrens..

Zzz...
taraf..?!

mengapa hek..?
sy hanya layak menjadi teman special je..?
means mcm kwn gay dyorg..?
adakah sy ni gay..?

ouh..
kerna..

sy diberitahu..
sy seorang tiada perasaan..
sy jual mahal..
sy hanya mampu jadi kwn baik je...


takpe la weyh..
ade aku kesah..?
cak cak cak..
ahahha...


---------------------------------------------

ade hari tu..
sy kenal 2 org..
dalam sebulan tu la..
both kwn baik..
and rapat gak ngan sy
1 of them ade tanye..
camne bley nk kwn ngan dyorg..
i said..
" sbb sesiapa yg i nk kwn , mesti dapat..including u both. "

---------------------------------------------


Im a boy
i live wit my boys
coz they r my life till now

Im a boy
i sing n dance wit my boys
coz they chill my life

Im a boy
I dont talk wit strangers
coz im priceless

Im a man
i care so much bout girl
coz i need a girl


p/s :

i am insan biasa.

No comments: